Szukam kredytu konsolidacyjnego

Wysokość kredytu: 67 500 zł
Pożądana długość okresu kredytowania: tak żeby była zdolność
Łączny miesięczny dochód netto:2800 zł 
Miasto/województwo: -
Źródło uzyskiwania dochodów: umowa o pracę
Okres trwania umowy w tył/okres trwania umowy w przód: 2006/nieokreślony
NIP pracodawcy/branża/stanowisko: -
Wiek kredytobiorcy / kredytobiorców: -
Aktualne obciążenia kredytowe: kredyt gotówkowy:51000,00 zł,limit w koncie:3000,00 zł, linia pożyczkowa:13500,00 zł wykorzystana w całości =to wszystko chciałabym skonsolidować. 223CHF-to zostawić.
Zabezpieczenie hipoteczne: Nie. Ponieważ posiadam kredyt hipoteczny(223CHF.)

Otrzymałam jedną ofertę ale na konsolidację tylko kredytu gotówkowego na 51000zł. 
Proszę o podpowiedź czy mam gdziekolwiek szansę na konsolidację także pozostałych zobowiązań oprócz kredytu hipotecznego. Obecnie płacę ratę 1000zł kredyt gotówkowy i te 223 CHF czyli około 800 zł. Nie mam nikogo na utrzymaniu.
Kredyt w CHF spłacany idealnie. Na kredycie gotówkowym miałam jedno opóźnienie 21 dni .W terminie wpłaciłam część a po 21 dniach dopłaciłam resztę-nie wiem czy to będzie uwzględnione w BIK.

1 komentarz:

Kredyt konsolidacyjny 50 tys zł pisze...

Kredyt konsolidacyjny na 50 tys zł jest za mały, ale sprawdzić oferty i skontaktować się z bankami zawsze można.