Konsolidacja trzech kredytów w jeden

Mam 3 kredyty . W sumie około 10 tysięcy. Chciałbym je skonsolidować w jeden. Mam dochód na poziomie 1400 zł miesięcznie netto. Umowa o pracę na czas nieokreślony. Żadnych kosztów nie ponoszę dodatkowych - mieszkam z Rodzicami - nie mam Dzieci, ani Żony. Chciałbym dodatkowo gotówkę. 5 tysięcy. Byłem w banku PKO, Pani zrobiła symulację i wyszło, że jak najbardziej, tzn, powiedziała, że konkretna placówka w której byłem była "za", ale po złożeniu wniosku, przyszła odpowiedź negatywna. Dodam, że w chwili obcenej miesięcznie spłacam około 600 zł . Chciałbym to skonsolidować i płacić dłuzej, ale po mniej.

2 komentarze:

Porównywarka kredytów pisze...

No pozostaje pytanie, gdzie konsolidować zadłużenie. Można sprawdzić oferty i kredyty konsolidacyjne. W ten sposób istnieje szansa na tani kredyt.

Albert pisze...

Wielu kredytobiorców, którzy nie radzą sobie ze spłatami decyduje się na konsolidację zadłużenia. doradca finansowy Łęczyca wyjaśni szczegóły dotyczące takiego rozwiązania, jeśli jesteście nim zainteresowani.