Pomoc w uzyskaniu konsolidacji !! Pilnie

Mam taki problem i nie wiem jak sobie z nim poradzić.
Obecnie posiadam w 3 bankach zadłużenie
Credit Agricole 8100 zł - spłacam regularnie (500 zł m/c)
Karta polbank 3500 zł - spłacam kwoty minimlane regularnie
Karta mBank - 2500 (usługa spłata na raty zadłużenia karty - spłacam regularnie)
i na drugiej karcie mBank 1100 zł - również spłacam regularnie.
Chciałbym to wszystko pilnie skonsolidować bo za wysoka rata wpędza mnie w spiralę zadłużenia.
Obecnie zmieniłem miejsce zamieszkania i pracę.
Niestety umowę mam dopiero 1 miesiąc(niepełny).
Czy mogę jakoś skonsolidować ? Który bank da mi konsolidacje? ewentualnie kredyt na spłatę ?
Czy banki patrzą na dobry BIK? ewentualnie na regularność spłat?

Chciałbym aby rata nie wyniosła więcej niż 400 zł na m/c.
Obecnie jest to 800 zł na m/c

9 komentarzy:

Kredyt konsolidacyjny 50 tys zł pisze...

Każdy bank wylicza zdolność kredytową, bo to jest obowiązek wynikający z ustawy. Warto w takim przypadku skontaktować się z bankiem i zapytać o możliwość konsolidacji. Wszystko zależy od zdolności, nie podałeś wysokości zarobku, to trudno nawet oszacować jaka jeste zdolność.

Unknown pisze...

Witam Panie i Panowie!

Potrzebujesz kredytu? Jesteś odrzucona przez bank, a chcesz uzyskać kredyt, aby spełnić Twoje wszelkie potrzeby? Nie ma problemu. Niezależnie od sytuacji finansowej. Oferuję kredyty hipoteczne, kredyty komercyjne, kredyty międzynarodowych, kredyty konsumpcyjne i kredyty ekskluzywne kredytów edukacyjnych. I oferują pożyczki dostępne dla innych spółek, innych publicznych i prywatnych, a wielu. Jestem do dyspozycji
daje żadnych kredyt, nieruchomości, finanse, i więcej. Oferuję zarówno długo- i krótkoterminowego kredytu z oprocentowaniem 2%. Skontaktuj się ze mną już dziś i uzyskać kredyt pierwszej klasy usług finansowych: E-mail: ex.loan1999@yandex.com

- Financial Loan
- Kredyt Inwestycyjny
- Auto Loan
- Konsolidacja zadłużenia
- Przejęcie kredytu
- Pożyczka osobista
- Xmas Pożyczka

Utkniesz Jeśli jesteś naprawdę potrzebują kredytu, aby spróbować się ze mną skontaktować. E-mail: ex.loan1999@yandex.com
Zekere zaufanie

Unknown pisze...

Jestem Jessica Shannon Shirley z USA, Północna Karolina obiecuję
dzielić świadectwo całego świata po raz mężem wrócić z powrotem do mnie, a dziś z całym szacunkiem chcę podziękować dr. Odenore dla przynosząc radość i szczęście do mojej relacji i mojej rodziny. Chciałbym poinformować wszystkich, że jest rzucający zaklęcie, które jest realne i prawdziwe. Nigdy nie wierzyłem w żadnej z tych rzeczy, dopóki nie rozwiązały mojego męża, ja wymaga pomocy, aż znalazłem wielką pisowni rzucającego, a on rzucił zaklęcie miłości dla mnie, i zapewnił mnie, że dostanę mojego męża z powrotem w ciągu dwóch dni po zaklęcie zostało rzucone. Trzy dni później, zadzwonił mój telefon, i tak szokująco, to był mój mąż, który nie powołał mnie do ostatnich 6 miesięcy, i złożył przeprosiny za przerwy serca, i powiedział mi, że jest gotów być moim powrotem kości aż resztę życia ze mną. Dr Odenore, wydała mu się wiedzieć, jak bardzo kochałem i chciałem go. I otworzył oczy wyobrazić, jak bardzo jesteśmy dzielić się ze sobą. Jak I`m piśmie świadectwo teraz `m najbardziej najszczęśliwszą dziewczyną na ziemi i ja i mój mąż żyje szczęśliwe życie i nasza miłość jest silniejsza, niż jak to było jeszcze przed naszym zerwać. Tak, że `s dlaczego Obiecałem podzielić się swoim świadectwem całego wszechświata. Wszystko podziękowania dr Odenore do nadmiernej pracy, że on zrobił dla mnie. Poniżej znajduje się adres e-mail w każdej sytuacji jesteś w trakcie przerwy serca, i zapewniam was, że tak zrobił minę dla mnie, będzie on z pewnością pomoże wam też. skontaktuj się z nim teraz na e-mail odenoretemple@gmail.com

(1) czar Rak
(2) czar Ciąża
(3) HIV / AIDS zaklęcie *
(4) Pierwsze swoje oszustwa pieniądze *
(5) Jeśli chcesz mieć dziecko.
(6), jeśli zawsze masz zły sen
(7) Zaklęcie na zdobycie miłości jeden z więzienia.
(8) Pobierz ogromny kredyt bez ponoszenia żadnych opłat pisowni *
(9) Chcesz kobiet / mężczyzn do pracy po ciebie.
(10) Jeśli chcesz ex powrotem.
Skontaktuj się z nim dziś za pomoc i będziesz szczęśliwy na wieki. E-mail ODPOWIEDŹ: odenoretemple@gmail.com

Unknown pisze...

Witam, mam na imię Emmanuela Ramlee, ofiarą oszustwa w rękach fałszywych kredytodawców, byłem oszustem wszystkim najbardziej 40,000PLN Bo potrzebuję duży kapitał 200,000PLN tysięcy, prawie umarł, nie miałem dokąd pójść, moja firma zniszczone w procesie straciłem syna .. nie mogę ponownie stanąć takiej sytuacji. w grudniu 2014 roku, spotkałem znajomego, który wprowadził mnie do dobra matka pani Susan, że Ostatecznie pomógł mi zabezpieczenia kredytu w firmie, dobrą matką chciałem wykorzystać okazję do powiedzenia dziękuję, Niech Bóg błogosławi was, ja również, aby skorzystać z tej okazji, aby poinformować kolegów Polishs, że istnieje wiele oszustw tam, jeśli potrzebujesz pożyczki i kredytu zabezpieczonego szybko zarejestrować tylko przez Mrs. Susan poprzez e-mail: michelsusan561@gmail.com. możesz skontaktować się ze mną poprzez ten e-mail; emmanuelaramlee@gmail.com, jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości. prosimy była jedyna osoba wiarygodna i godna zaufania.
Dziękuję.

Mrs.Irene Query pisze...

Hello Everybody,
My name is Mrs.Irene Query. I live in Philippines and i am a happy woman today? and i told my self that any lender that rescue my family from our poor situation, i will refer any person that is looking for loan to him, he gave me happiness to me and my family, i was in need of a loan of $150,000.00 to start my life all over as i am a single mother with 2 kids I met this honest and GOD fearing man loan lender that help me with a loan of$150,000.00 US. Dollar, he is a GOD fearing man, if you are in need of loan and you will pay back the loan please contact him tell him that is Mrs.Irene Query, that refer you to him. contact Dr Purva Pius,via email:(urgentloan22@gmail.com) Thank you.

GLORY BENSON pisze...

Witam Pani Mary Larry mayuk, to nazwa. Cieszę się, że mieszkam w Colorodo do maja cennej rodziny, a teraz jestem wspaniałą kobietą, że używam tego medium świadczyć o mnie i moja rodzina była bezpieczna długu kiedy wszystko moja sprawa spalone i umieścić swoje ręce i stał zła sytuacja, Myślałem, że będzie odnosić się do każdego, kto prosi o kredyt, który dał mi szczęście dla mnie i mojej rodziny. 390,000.00Eur bogobojnych ludzi, którzy pożyczają mi pożyczki na cele inwestycyjne, aby rozpocząć swoje życie ponownie spełnione. nimi skontaktować i powiedzieć im to pani Mary Larry że dali pożyczek dwa miesiące temu chłodnie was oni. E-mail: goodnewsloaninvestment001@gmail.com Bóg błogosławi ludzi wielkich pomocników, dziękuję pani Celena Gomez and Company.

doctor jaja pisze...

Witam, jestem dr Jaja rzeczywistego i prawdziwego rzucającego czar z 25-letnim doświadczeniem w rzucania zaklęć. Jestem ekspertem we wszystkich zaklęcia, i specjalizują się wyłącznie w miłości, FRUILT macicy, HIV, Syrena, wampir, SPELL PIENIĄDZE, śmierć czar urodzenia dziecka, otrzymać ex powrotem. Jeśli masz problem i potrzebujesz rzeczywistego i prawdziwego rzucającego czar, aby rozwiązać swoje problemy, skontaktuj się ze mną teraz do mojego osobistego adresu e-mail, doctorjajahouse1@gmail.com Uwaga- Informacje kontaktowe -doctorjajahouse1@gmail.com

Regina pisze...

Witaj potrzebowałeś pożyczki na spłatę długu i zacznij biznes? Jeśli tak to tu przychodzi rozwiązanie, ponieważ po prostu wykupiłam pożyczkę z 50 000 euro od firmy, która jest bezpieczna i zabezpieczona, a stopa procentowa wynosi 3%, a ja przyszedłem na blog do odniesienia i poświadczam moje zeznania tutaj na stronie, ponieważ tutaj Przychodzi i rozwiąże wszystko, czego szukaliśmy i jeśli potrzebujesz pilnej pożyczki, skontaktuj się z firmą pożyczkową Stella Rene pod adresem e-mail poniżej {mrsstellareneloanfirm1@gmail.com} ponieważ właśnie tutaj wypłacam pożyczkę.

Regina

Marek pisze...

Wszystko co musisz wiedzieć o pożyczkach zanim je weźmiesz znajdziesz na tej stronie https://sprintcash.pl/. Dodatkowo po wypełnieniu wstępnego wniosku o pożyczkę skontaktuje się z Tobą doświadczony konsultant, który również pomoże Ci w wyborze