Kredyt konsolidacyjny na długi okres kredytowania, z możliwością wcześniejszej spłaty, bez dodatkowych kosztów - 70-80tys.

Potrzebuję kredytu konsolidacyjnego + gotówka, ale nie wiem czy mam szansę. Aktualnie mam kredyt w SKOK Stefczyka z ratą 1100zł (kapitał do spłaty 30tys.) + mBank (Kapitał do spłaty 1500zł) + jakieś raty za telewizor ok 150zł/miesiąc przez jeszcze 2 lata.

Sytuacja wygląda tak że potrzebuje do tego co mam dobrać 40-50tys. na długi okres kredytowania, z możliwością wcześniejszej spłaty bez dodatkowych kosztów (warunek konieczny). Ma to być na remont mieszkania które otrzymaliśmy, ale nie jesteśmy właścicielami (i nie będziemy)

Jakiś czas temu występowały opóźnienia w spłacie (nie więcej niż kilkanaście dni), aktualnie brak jakichkolwiek zaległości, a nawet spłacam ponad ratę. Mój dochód netto to aktualnie ok 2600-2900zł umowa o pracę na czas nieokreślowy. Do kredytu może dołączyć moja dziewczyna o ile to możliwie. Jej dochody to 1200-1800zł netto, tyle że na umowę zlecenie (pracuje w tej firmie prawie rok

Brak komentarzy: